تو اینستاگرام یکی از چیزایی که خیلی مهمه اینه که پستهامون دیده بشه و بره تو اکسپلور. یکی از کارهایی که این شانس رو زیاد میکنه، اینه که بدونیم چه ساعتی پست بذاریم. اینجاست که ابزار Insights اینستاگرام میتونه خیلی کمکمون کنه.
تعامل اولیه: اگه تو چند دقیقه اول کلی لایک و کامنت بگیری، اینستاگرام میفهمه پستت خوبه و نشونش میده به بقیه.
مخاطبهای آنلاین: وقتی پستت رو بذاری که مخاطبهات آنلاین باشن، احتمال اینکه ببیننش بیشتره.
رفتن به اکسپلور: هرچی تعامل بیشتری داشته باشی، شانس رفتن به اکسپلور بالاتر میره.
اینستاگرام خودش ابزار Insights داره که نشون میده مخاطبهات کی بیشتر آنلاین هستن. اگه حسابت بیزینسی یا کریتور باشه، به این ابزار دسترسی داری.
ساعات اوج آنلاین بودن: همون ساعتی که مخاطبهات بیشتر آنلاینن، بهترین زمانه واسه پست گذاشتن.
آزمایش کن: تو چند ساعت مختلف پست بذار و ببین کدومش بهتر جواب میده.
روزای کاری: 9 صبح تا 11 صبح یا 5 عصر تا 7 شب.
آخر هفتهها: 10 صبح تا 1 ظهر.
البته اینا کلیه و ممکنه برای پیج شما فرق کنه.
برای اینکه پستهات بیشتر دیده بشه و بره اکسپلور، هم باید محتوای جذاب درست کنی، هم زمانبندی درستی داشته باشی. ابزار Insight اینستاگرام کمک میکنه بفهمی مخاطبهات کی آنلاینن. بعدش با کمی آزمایش و تحلیل، بهترین زمان رو پیدا میکنی و ازش استفاده میکنی.